top of page
Phonero og Pedagogisk Bemanning
Optimal kommunikasjon for barnehager, foreldre og samarbeidspartnere: Phonero og Pedagogisk Bemanning
I samarbeid med Phonero støtter Pedagogisk Bemanning barnehager (og skoler) med optimal kommunikasjon.
Phonero tilbyr konkurransedyktige betingelser på mobiltelefoni og smarte tjenester som forenkler hverdagen for barnehager. Phonero er anerkjent som den ledende leverandøren av mobiltelefoni i bedriftsmarkedet, og deres Telia-nett sikrer lynraskt og stabilt 5G-nett til brukerne.
I dagens travle barnehagehverdag er effektiv kommunikasjon avgjørende. Dette samarbeidet gir barnehager muligheten til å dele informasjon smidig og raskt mellom ansatte, foreldre og samarbeidspartnere.
Foreldre får enkel tilgang til viktig informasjon om barnas trivsel, aktiviteter og hendelser i barnehagen. For samarbeidspartnere åpner dette for bedre koordinasjon og samhandling, noe som kan føre til økt kvalitet i tjenestene som tilbys.
Phonero og Pedagogisk Bemanning deler visjonen om å tilby best mulig støtte til barnehagesektoren, og dette samarbeidet er et steg i riktig retning for å oppnå dette målet med tanke på kommunikasjon.
Sammen kan vi skape en mer effektiv og trivelig barnehagehverdag for alle involverte parter!
Din Bedrift er det døgnåpne alternativet for deg som ønsker kontroll på kostnadene og muligheten til å gjøre endringer på abonnement akkurat når det passer for deg - enten det er fra datamaskinen på jobb eller mobilen hjemme i stua.
Kontakt barnehage-kontakten i Phonero i dag for mer informasjon og en demo:
Jens Bendik Grande
Mobil: +47 452 27 413
E-post: jensbendik.grande@phonero.no
Sentralen
En telefonisk sentral for en bedrift via mobil er et system som håndterer innkommende og utgående samtaler for bedriften. For en barnehage kan dette bety at alle telefonsamtaler først rutes gjennom et sentralbord, hvor de deretter fordeles til riktig avdeling eller person. Dette kan styres fra dataen eller ved mobilen.
Prioriteringer
En prioritert sløyfe med nummer betyr at enkelte telefonnumre (f.eks. foreldre eller nødkontakter) får prioritet og blir automatisk sendt til rett person uten å vente i kø.
Egenkontroll
Egenkontroll innebærer at ansatte kan legge inn informasjon som opptatt, møter eller ferie direkte i systemet. Dette gjør at sentralen automatisk kan rute samtaler til en annen person eller informere innringeren om at personen er utilgjengelig.
bottom of page